Košík

Vše o nákupu

Jako autorizovaný online obchod s výrobky TANITA pro ČR Vám garantujeme dodávku oficiálně distribuovaných výrobků zn. TANITA do České republiky, včetně kompletní originální dokumentace, podrobného českého návodu a potvrzeného záručního listu. Díky 600 m2 skladových prostor máme 99% zboží skladem k okamžité expedici, zboží od nás tedy obdržíte bez zbytečných prodlev.

 

 Obchodní a přepravní podmínky internetového obchodu Tanita-eshop.cz

 



Dostupnost zboží
Díky vlastním skladovým prostorům o velikosti téměř 600m2 je většina zboží v dostatečném množství k okamžité expedici. U každého zboží je uvedena jeho skladová dostupnost dle následujících kritérií:
1. Skladem – zboží máme v dostatečném množství skladem k okamžité expedici, či osobnímu vyzvednutí
2. Na dotaz – skladem máme posladní kusy, zboží může být i doprodáno, týká se položek, které nám už docházejí a nejsou od výrobce momentálně dostupné. Na konkrétní kusy se můžete informovat mailem, nebo telefonicky
3. Vyprodáno – zboží není aktuálně v ČR dostupné a čeká se na jeho dodávku od výrobce


Snadný nákup bez registrace
S ohledem na co nejjednodušší nákup je v našem internetovém obchodě možný nákup bez registrace. Pokud tedy máte vybráno zboží, stačí kliknout na tlačítko „Do košíku“ a průvodce nákupem Vás ve třech krocích povede krok za krokem k dokončení objednávky. Jednotlivé fáze nákupu:
1. Nákupní košík – přehled vybraného zboží včetně cen, celková cena nákupu, volba požadovaného způsobu dodání a platby za zboží
2. Fakturace a dodání - vyplnění adresy zákazníka, adresy pro doručení zboží (pokud se liší) a kontaktních údajů (telefon, mail)
3. Kontrola objednávky – rekapitulace objednaného zboží a všech údajů pro kontrolu, po jejím potvrzení je objednávka dokončena a Vám se zobrazí zpráva o úspěšném dokončení


Co se stane po objednání
Po úspěšném dokončení objednávky Vám během několika minut přijde na Vámi vyplněný mail zpráva s přehledem objednaného zboží a všemi zadanými údaji (na tuto zprávu neodpovídejte, slouží jen pro Vaši informaci). Hned na začátku zprávy je uvedeno číslo objednávky, které můžete použít v případě jakéhokoli dotazu týkajícího se objednávky, pro její rychlé dohledání. Během několika hodin Vás bude telefonicky kontaktovat pracovník naší expedice, který s Vámi domluví konkrétní způsob a termín dodání zboží a zodpoví Vaše případné dotazy.


Doprava zboží
Doprava po celé ČR je účtována jen u objednávek do 2 000,- Kč a to ve výši 110,- až 146,- Kč dle zvoleného dopravce. Při nákupu nad tuto sumu je už doprava ZDARMA. Dodání probíhá jedním z následujících způsobů (volba je na zákazníkovi), před expedicí zboží jste vždy telefonicky kontaktováni:
1. Zboží je dodáno během 24 hodin přepravní firmou PPL. Jakmile předáme zásilku přepravní firmě je na Váš mail doručena zpráva s číslem balíku a odkazem na www stránku, kde lze fázi doručení balíku k Vám online sledovat. Řidič Vám po předchozí telefonické dohodě doveze zásilku až domů.
2. Dodávka Obchodním balíkem České pošty doručovaném až na adresu zákazníka. V případě, že nejste zastiženi, bude po dobu 7 dnů uložen na poště k vyzvednutí.


Osobní odběr zboží
V případě zájmu lze jakékoli zboží osobně vyzvenout na skladě, kde je 99% položek okamžitě k dispozici. Stačí zboží objednat na našem eshopu či telefonicky a v objednávce zaškrtnout možnost „Osobní odběr zboží“. Obratem Vás bude kontaktovat náš pracovník a domluví detaily převzetí zboží.


Možné způsoby platby
Při objednávce si můžete sami zvolit požadovaný způsob platby, který Vám vyhovuje z následujících možností:
1. Platba v hotovosti při převzetí zboží – zboží uhradíte řidiči, či technikovi, který Vám zboží předává, na základě předloženého dokladu s uvedenou celkovou cenou.

2. Platba převodem – na Vámi uvedený mail přijde spolu s objednávkou proforma faktura, na základě které převedete peníze na náš účet. Po připsání peněz na náš účet budete telefonicky kontaktováni a zboží bude předáno k expedici.

3: Platba kreditní kartou - zboží zaplatíte kreditní kartou přes certifikované platební rozhraní PAY U.
4. Platba na fakturu - pro státní organizace, školy a podobně nabízíme platbu fakturou, při které je Vám dodáno zboží současně s fakturou a jeho úhradu provedete ve stanovené splatnosti.


Možnost vrácení zboží do 14 dnů

Storno objednávky ze strany kupujícího
Dle zákona č. 89/2012 sb. Občanský zákoník (zejm. §1818 a §1829) máte jako kupující - spotřebitel při nákupu na dálku (eshopem) právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení, bude Vám vrácena kupní cena zboží a nejlevnější cena ze způsobu dodání. Vyjímku tvoří zboží individuálně upravené podle Vašich požadavků, audio a video nahrávky a počítačové programy, porušil-li spotřebitel jejich originální obal. Prodejce má nárok na úhradu nákladů spojených se snížením hodnoty zboží pokud kupující - spotřebitel nakládal se zbožím jinak, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

Pro vrácení ceny je nutné dodržení následujících podmínek:
- Budeme písemnou formou informováni o Vašem požadavku na vrácení zboží.
- Vrácené zboží musí být nepoškozené a kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu, daňového dokladu atd.). Nebude-li zboží vráceno v původním obalu či adekvátní náhradě obalu nebo bude-li zboží poškozené, má prodávající nárok na úhradu nákladů spojených se snížením hodnoty zboží. Zboží nelze zaslat zpět prodávajícímu na dobírku a jeho doprava zpět probíhá na náklady kupujícího.
Při splnění těchto podmínek Vám peníze vrátíme do 14 dní od obdržení zboží převodem na Váš účet.


Reklamace a servis zboží
Na veškeré produkty TANITA je poskytována záruka 36 měsíců ode dne prodeje. K reklamaci je vždy nutné předat kompletní výrobek i s příslušenstvím kvůli jeho otestování. Reklamované zboží je nutné zaslat přímo k nám, na adresu Domácí fitness s.r.o., Kubelíkova 679/80, 460 08, Liberec 8. Přiložte stručný popis závady, záruční list a adresu s telefonickým kontaktem na Vás. 

 

Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením a neadekvátním zacházením, jako i na následující případy:

  • záruční list není řádně potvrzen prodejcem
  • výrobek není používán v souladu s pokyny v manuálu
  • vada je zapříčiněna běžným opotřebením nebo dosažením konce životnosti príslušného segmentu
  • při mechanickém poškození výrobku (neadekvátní manipulace, náraz)
  • při neodborném zásahu
  • při výskytu škod vzniklých v důsledku jiného než bezodkladného uplatnění reklamace
  • veškerý software (webové služby, mobilní aplikace a samotný software přístrojů) podléhá Autorskému zákonu a je využíván v rámci licence - vydavatel software se pouze zavazuje formou updatu odstraňovat známé chyby

Veškeré kontakty na reklamační a servisní oddělení získáte i v horním menu „Kontakty“


Storno objednávky prodávajícím
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává, nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet.

Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

 

 Případné spory mezi naší společností  a Kupujícím - Spotřebitelem lze řešit též mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – Spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené  ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, doporučujeme Kupujícímu - Spotřebiteli, nejdříve kontaktovat přímo nás pro vyřešení nastalé situace.

 


Ochrana osobních údajů

Snažíme se maximálně chránit Vaše osobní údaje před možným zneužitím. Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky a v souladu s nařízením GPDR. Více informací získáte v dokumentu Ochrana osobních údajů a v Prohlášení o ochraně a zpracování osobních údajů.

 

Tyto obchodní a reklamační podmínky se vztahují na zboží zakoupené v našem internetovém obchodě a jsou vypracovány v souladu se zákonem č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník, č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník a zák. č. 634/1992 Sb., O ochraně spotřebitele, v platném znění. Kupující s ním převzetím zboží od prodávajícího, nebo převzetím od přepravce souhlasí.

 


Provozovatel stránek:

DOMÁCÍ FITNESS s.r.o.
Sídlo firmy : Kubelíkova 679/80, Liberec 8
IČ: 02215993, DIČ: CZ02215993

 

Věříme, že budeme mít příležitost Vás přesvědčit o kvalitě našich služeb a že naše vědomosti a zkušenosti získané během 12 let působení na trhu pomohou i Vám ke spokojenému a bezproblémovému užívání Vašeho sportovního vybavení.