Vše o nákupu
Jako autorizovaný online obchod s výrobky TANITA pro ČR Vám garantujeme dodávku oficiálně distribuovaných výrobků zn. TANITA do České republiky, včetně kompletní originální dokumentace, podrobného českého návodu a potvrzeného záručního listu. Díky 600 m2 skladových prostor máme 99% zboží skladem k okamžité expedici, zboží od nás tedy obdržíte bez zbytečných prodlev.
Obchodní a přepravní podmínky internetového obchodu Tanita-eshop.cz
- Dostupnost zboží
- Snadný nákup bez registrace
- Co se stane po objednání
- Doprava zboží
- Osobní odběr zboží
- Možné způsoby platby
- Vrácení zboží do 14 dnů
- Slevy a dárky ke strojům
- Nákup na splátky - Hello Bank a Home Credit
- Reklamace a servis zboží
- Storno objednávky prodávajícím
- Ochrana osobních údajů
- Provozovatel stránek
Dostupnost zboží
Díky vlastním skladovým prostorům o velikosti téměř 600m2 je většina zboží v dostatečném množství k okamžité expedici. U každého zboží je uvedena jeho skladová dostupnost dle následujících kritérií:
1. Skladem – zboží máme v dostatečném množství skladem k okamžité expedici, či osobnímu vyzvednutí
2. Na dotaz – skladem máme posladní kusy, zboží může být i doprodáno, týká se položek, které nám už docházejí a nejsou od výrobce momentálně dostupné. Na konkrétní kusy se můžete informovat mailem, nebo telefonicky
3. Vyprodáno – zboží není aktuálně v ČR dostupné a čeká se na jeho dodávku od výrobce
Snadný nákup bez registrace
S ohledem na co nejjednodušší nákup je v našem internetovém obchodě možný nákup bez registrace. Pokud tedy máte vybráno zboží, stačí kliknout na tlačítko „Do košíku“ a průvodce nákupem Vás ve třech krocích povede krok za krokem k dokončení objednávky. Jednotlivé fáze nákupu:
1. Nákupní košík – přehled vybraného zboží včetně cen, celková cena nákupu, volba požadovaného způsobu dodání a platby za zboží
2. Fakturace a dodání - vyplnění adresy zákazníka, adresy pro doručení zboží (pokud se liší) a kontaktních údajů (telefon, mail)
3. Kontrola objednávky – rekapitulace objednaného zboží a všech údajů pro kontrolu, po jejím potvrzení je objednávka dokončena a Vám se zobrazí zpráva o úspěšném dokončení
Co se stane po objednání
Po úspěšném dokončení objednávky Vám během několika minut přijde na Vámi vyplněný mail zpráva s přehledem objednaného zboží a všemi zadanými údaji (na tuto zprávu neodpovídejte, slouží jen pro Vaši informaci). Hned na začátku zprávy je uvedeno číslo objednávky, které můžete použít v případě jakéhokoli dotazu týkajícího se objednávky, pro její rychlé dohledání. Během několika hodin Vás bude telefonicky kontaktovat pracovník naší expedice, který s Vámi domluví konkrétní způsob a termín dodání zboží a zodpoví Vaše případné dotazy.
Doprava zboží
Doprava po celé ČR je účtována jen u objednávek do 2 000,- Kč a to ve výši 110,- až 146,- Kč dle zvoleného dopravce. Při nákupu nad tuto sumu je už doprava ZDARMA. Dodání probíhá jedním z následujících způsobů (volba je na zákazníkovi), před expedicí zboží jste vždy telefonicky kontaktováni:
1. Zboží je dodáno během 24 hodin přepravní firmou PPL. Jakmile předáme zásilku přepravní firmě je na Váš mail doručena zpráva s číslem balíku a odkazem na www stránku, kde lze fázi doručení balíku k Vám online sledovat. Řidič Vám po předchozí telefonické dohodě doveze zásilku až domů.
2. Dodávka Obchodním balíkem České pošty doručovaném až na adresu zákazníka. V případě, že nejste zastiženi, bude po dobu 7 dnů uložen na poště k vyzvednutí.
Osobní odběr zboží
V případě zájmu lze jakékoli zboží osobně vyzvenout na skladě, kde je 99% položek okamžitě k dispozici. Stačí zboží objednat na našem eshopu či telefonicky a v objednávce zaškrtnout možnost „Osobní odběr zboží“. Obratem Vás bude kontaktovat náš pracovník a domluví detaily převzetí zboží.
Možné způsoby platby
Při objednávce si můžete sami zvolit požadovaný způsob platby, který Vám vyhovuje z následujících možností:
1. Platba v hotovosti při převzetí zboží – zboží uhradíte řidiči, či technikovi, který Vám zboží předává, na základě předloženého dokladu s uvedenou celkovou cenou.
2. Platba převodem – na Vámi uvedený mail přijde spolu s objednávkou proforma faktura, na základě které převedete peníze na náš účet. Po připsání peněz na náš účet budete telefonicky kontaktováni a zboží bude předáno k expedici.
3: Platba kreditní kartou - zboží zaplatíte kreditní kartou přes certifikované platební rozhraní ComGate.
4. Platba na fakturu - pro státní organizace, školy a podobně nabízíme platbu fakturou, při které je Vám dodáno zboží současně s fakturou a jeho úhradu provedete ve stanovené splatnosti.
- kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Nákup na splátky
V internetovém obchodě Tanita-eshop.cz nabízíme zákazníkům preferujícím koupi zboží na splátky možnost využít výhodných splátek připravených pro Vás ve spolupráci s finanční společností Hello bank. www.hellobank.cz
Splátky nabízíme také od společnosti Home Credit. www.homecredit.cz
upozormění:
Společnost Domaci fitness s.r.o. je přímým zprostředkovatelem úvěrů společnosti Hello bank a.s. (Cetelem), v tomto směru můžeme poskytovat zákazníkům poradenskou činnost s veškerým vysvětlením týkající aktuálních produktů a dalších návazností. Další možností je nákup s formou úhrady "na splátky" společnosti Home Credit a.s. . V tomto spojení nejsme oprávněni poskytovat jakékoliv doporučení, či jinou poradenskou činnost, dle zákona č.257/2016 Sb.. Zákazník musí tedy sám vyhledat optimální produkt, dle svých potřeb a možností.
Výhody nákupu na splátky :
- již od 2 000 Kč (Hellobank), od 1 000 Kč (Homecredit)
- splátky si nastavíte podle svých potřeb
- jednoduché a rychlé vyřízení
Podmínky pro získání úvěru :
- Svéprávnost
- Trvalý pobyt v ČR, případně přechodný pobyt v ČR doložený platným dokladem
- Mám zajištěn pravidelný a trvalý zdroj příjmů
- Nejsem ve zkušební ani ve výpovědní lhůtě
Pojištění schopnosti splácet
Podpisem smlouvy o poskytnutí úvěru se zavazujete tento úvěr pravidelně splácet. Může se však stát, že Vaše pravidelné příjmy ohrozí nečekaná událost a Vy se dostanete do situace, kdy nebudete moci dodržet své závazky. Pro tyto případy Vám nabízíme výhodné pojištění.
Výhody sjednaného pojištění:
- jistota v nepříznivých životních situacích,
- pojištění pro případ ztráty zaměstnání,
- bez lékařských prohlídek a speciálních formulářů,
- až 4 pojistná rizika za jednu cenu,
- součást měsíční splátky úvěru.
Pojištění si sjednáte společně s žádostí o úvěr. Výše úhrady za pojištění bude zahrnuta v měsíční splátce úvěru.
ZDE JSOU NEJAKTUÁLNĚJŠÍ INFORMACE O SPLÁTKÁCH HELLO BANK
Home Credit
Jak nakoupit na splátky :
- vložte zboží do košíku
- zvolte způsob platby "Platba na splátky Home Credit"
- vyplňte požadované údaje na stránkách HC
- smlouvu podepište SMSkou
- a my Vás následně budeme informovovat o dodání zboží
Informace o splátkách s konkrétními příklady najdete na www.homecredit.cz/vop/RU
Instruktážní video na: https://youtu.be/0ODBh2BFCDk
Potřebné doklady dle způsobu vyzvednutí zboží :
OSOBNÍ ODBĚR
Nákup zboží do 50 000 Kč
- Platný doklad totožnosti
Nákup zboží nad 50 000 Kč
- Platný doklad totožnosti
- Platný doklad totožnosti partnera a jeho podpis (je-li partner uveden v žádosti o úvěr)
Nákup zboží nad 80 000 Kč
- Platný doklad totožnosti
- Platný doklad totožnosti partnera a jeho podpis (je-li partner uveden v žádosti o úvěr)
- Doklad prokazující adresu bydliště
- Doklad pro ověření příjmu
ZASLÁNÍ ZBOŽÍ NA ADRESU
- Kopie platného dokladu totožnosti
- Kopie druhého platného dokladu totožnosti s fotografií (cestovní pas, řidičský průkaz, zbrojní průkaz, průkaz TP, ZTP, ZTP/P)
- Kopie dokladu potvrzujícího existenci bankovního účtu žadatele (výpis z bankovního účtu nebo smlouva o zřízení bankovního účtu na jméno žadatele)
- V případě nákupu zboží nad 80 000 Kč – Kopie: doklad prokazující adresu bydliště a doklad pro ověření příjmu
Kopie všech výše uvedených dokladů vytiskněte a zašlete společně s podepsanou smlouvou (při nákupu zboží nad 50 000 Kč podepsanou také partnerem) V případě Hellobank na adresu: Úvěrové oddělení (spotřebitelský úvěr), BNP Paribas Personal Finance SA, odštěpný závod, Nová Karolina Park, 28. října 3348/65, 702 00 Ostrava.
Poskytovateli úvěrů jsou banka BNP Paribas Personal Finance SA, odštěpný závod Česká republika, sídlem na: Karla Engliše 5, 150 00 Praha 5 (která v ČR užívá obchodní značku Hellobank) a společnost HomeCredit a.s. se sídlem Nové sady 996/25, 602 00, Brno. Tito prodejci jsou zprostředkovatelem úvěru jako vázaný zprostředkovatel a zastupujeme je na základě smlouvy o spolupráci poskytovatele úvěru. Banka ani prodejce neposkytuje spotřebiteli „radu“ podle pravidel stanovených v § 85 zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru. Touto reklamou nevzniká právní nárok na poskytnutí úvěru.
Možnost vrácení zboží do 14 dnů
Storno objednávky ze strany kupujícího
Dle zákona č. 89/2012 sb. Občanský zákoník (zejm. §1818 a §1829) máte jako kupující - spotřebitel při nákupu na dálku (eshopem) právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení, bude Vám vrácena kupní cena zboží a nejlevnější cena ze způsobu dodání. Vyjímku tvoří zboží individuálně upravené podle Vašich požadavků, audio a video nahrávky a počítačové programy, porušil-li spotřebitel jejich originální obal. Prodejce má nárok na úhradu nákladů spojených se snížením hodnoty zboží pokud kupující - spotřebitel nakládal se zbožím jinak, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
Pro vrácení ceny je nutné dodržení následujících podmínek:
- Budeme písemnou formou informováni o Vašem požadavku na vrácení zboží. Dokument pro odstoupení od smlouvy si můžete stáhnout zde.
- Vrácené zboží musí být nepoškozené a kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu, daňového dokladu atd.). Nebude-li zboží vráceno v původním obalu či adekvátní náhradě obalu nebo bude-li zboží poškozené, má prodávající nárok na úhradu nákladů spojených se snížením hodnoty zboží. Zboží nelze zaslat zpět prodávajícímu na dobírku a jeho doprava zpět probíhá na náklady kupujícího.
Při splnění těchto podmínek Vám peníze vrátíme do 14 dní od obdržení zboží převodem na Váš účet.
Reklamace a servis zboží
Na veškeré produkty TANITA je poskytována záruka 36 měsíců ode dne prodeje. K reklamaci je vždy nutné předat kompletní výrobek i s příslušenstvím kvůli jeho otestování. Reklamované zboží je nutné zaslat přímo k nám, na adresu Domácí fitness s.r.o., Kubelíkova 679/80, 460 08, Liberec 8. Přiložte stručný popis závady, záruční list a adresu s telefonickým kontaktem na Vás.
Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením a neadekvátním zacházením, jako i na následující případy:
- záruční list není řádně potvrzen prodejcem
- výrobek není používán v souladu s pokyny v manuálu
- vada je zapříčiněna běžným opotřebením nebo dosažením konce životnosti príslušného segmentu
- při mechanickém poškození výrobku (neadekvátní manipulace, náraz)
- při neodborném zásahu
- při výskytu škod vzniklých v důsledku jiného než bezodkladného uplatnění reklamace
- veškerý software (webové služby, mobilní aplikace a samotný software přístrojů) podléhá Autorskému zákonu a je využíván v rámci licence - vydavatel software se pouze zavazuje formou updatu odstraňovat známé chyby
Veškeré kontakty na reklamační a servisní oddělení získáte i v horním menu „Kontakty“
Storno objednávky prodávajícím
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává, nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet.
Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.
Případné spory mezi naší společností a Kupujícím - Spotřebitelem lze řešit též mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – Spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, doporučujeme Kupujícímu - Spotřebiteli, nejdříve kontaktovat přímo nás pro vyřešení nastalé situace.
Snažíme se maximálně chránit Vaše osobní údaje před možným zneužitím. Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky a v souladu s nařízením GPDR. Více informací získáte v dokumentu Ochrana osobních údajů a v Prohlášení o ochraně a zpracování osobních údajů.
Tyto obchodní a reklamační podmínky se vztahují na zboží zakoupené v našem internetovém obchodě a jsou vypracovány v souladu se zákonem č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník, č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník a zák. č. 634/1992 Sb., O ochraně spotřebitele, v platném znění. Kupující s ním převzetím zboží od prodávajícího, nebo převzetím od přepravce souhlasí.
DOMÁCÍ FITNESS s.r.o.
Sídlo firmy : Kubelíkova 679/80, Liberec 8
IČ: 02215993, DIČ: CZ02215993
Věříme, že budeme mít příležitost Vás přesvědčit o kvalitě našich služeb a že naše vědomosti a zkušenosti získané během 12 let působení na trhu pomohou i Vám ke spokojenému a bezproblémovému užívání Vašeho sportovního vybavení.