Košík

Vše o nákupu

Jako autorizovaný online obchod s výrobky TANITA pro ČR Vám garantujeme dodávku oficiálně distribuovaných výrobků zn. TANITA do České republiky, včetně kompletní originální dokumentace, podrobného českého návodu a potvrzeného záručního listu. Díky 600 m2 skladových prostor máme 99% zboží skladem k okamžité expedici, zboží od nás tedy obdržíte bez zbytečných prodlev.

 

 



Dostupnost zboží
Díky vlastním skladovým prostorům o velikosti téměř 600m2 je většina zboží v dostatečném množství k okamžité expedici. U každého zboží je uvedena jeho skladová dostupnost dle následujících kritérií:
1. Skladem – zboží máme v dostatečném množství skladem k okamžité expedici, či osobnímu vyzvednutí
2. Na dotaz – skladem máme posladní kusy, zboží může být i doprodáno, týká se položek, které nám už docházejí a nejsou od výrobce momentálně dostupné. Na konkrétní kusy se můžete informovat mailem, nebo telefonicky
3. Vyprodáno – zboží není aktuálně v ČR dostupné a čeká se na jeho dodávku od výrobce


Snadný nákup bez registrace
S ohledem na co nejjednodušší nákup je v našem internetovém obchodě možný nákup bez registrace. Pokud tedy máte vybráno zboží, stačí kliknout na tlačítko „Do košíku“ a průvodce nákupem Vás ve třech krocích povede krok za krokem k dokončení objednávky. Jednotlivé fáze nákupu:
1. Nákupní košík – přehled vybraného zboží včetně cen, celková cena nákupu, volba požadovaného způsobu dodání a platby za zboží
2. Fakturace a dodání - vyplnění adresy zákazníka, adresy pro doručení zboží (pokud se liší) a kontaktních údajů (telefon, mail)
3. Kontrola objednávky – rekapitulace objednaného zboží a všech údajů pro kontrolu, po jejím potvrzení je objednávka dokončena a Vám se zobrazí zpráva o úspěšném dokončení


Co se stane po objednání
Po úspěšném dokončení objednávky Vám během několika minut přijde na Vámi vyplněný mail zpráva s přehledem objednaného zboží a všemi zadanými údaji (na tuto zprávu neodpovídejte, slouží jen pro Vaši informaci). Hned na začátku zprávy je uvedeno číslo objednávky, které můžete použít v případě jakéhokoli dotazu týkajícího se objednávky, pro její rychlé dohledání. Během několika hodin Vás bude telefonicky kontaktovat pracovník naší expedice, který s Vámi domluví konkrétní způsob a termín dodání zboží a zodpoví Vaše případné dotazy.


Doprava zboží
Doprava po celé ČR je účtována jen u objednávek do 2 000,- Kč a to ve výši 110,- až 146,- Kč dle zvoleného dopravce. Při nákupu nad tuto sumu je už doprava ZDARMA. Dodání probíhá jedním z následujících způsobů (volba je na zákazníkovi), před expedicí zboží jste vždy telefonicky kontaktováni:
1. Zboží je dodáno během 24 hodin přepravní firmou PPL. Jakmile předáme zásilku přepravní firmě je na Váš mail doručena zpráva s číslem balíku a odkazem na www stránku, kde lze fázi doručení balíku k Vám online sledovat. Řidič Vám po předchozí telefonické dohodě doveze zásilku až domů.
2. Dodávka Obchodním balíkem České pošty doručovaném až na adresu zákazníka. V případě, že nejste zastiženi, bude po dobu 7 dnů uložen na poště k vyzvednutí.


Osobní odběr zboží
V případě zájmu lze jakékoli zboží osobně vyzvenout na skladě, kde je 99% položek okamžitě k dispozici. Stačí zboží objednat na našem eshopu či telefonicky a v objednávce zaškrtnout možnost „Osobní odběr zboží“. Obratem Vás bude kontaktovat náš pracovník a domluví detaily převzetí zboží.


Možné způsoby platby
Při objednávce si můžete sami zvolit požadovaný způsob platby, který Vám vyhovuje z následujících možností:
1. Platba v hotovosti při převzetí zboží – zboží uhradíte řidiči, či technikovi, který Vám zboží předává, na základě předloženého dokladu s uvedenou celkovou cenou.

2. Platba převodem – na Vámi uvedený mail přijde spolu s objednávkou proforma faktura, na základě které převedete peníze na náš účet. Po připsání peněz na náš účet budete telefonicky kontaktováni a zboží bude předáno k expedici.

3: Platba kreditní kartou - zboží zaplatíte kreditní kartou přes certifikované platební rozhraní PAY U.
4. Platba na fakturu - pro státní organizace, školy a podobně nabízíme platbu fakturou, při které je Vám dodáno zboží současně s fakturou a jeho úhradu provedete ve stanovené splatnosti.


Možnost vrácení zboží do 14 dnů
Dle zákona máte jako zákazník při nákupu na dálku (eshopem) právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení, bude Vám vrácena kupní cena zboží. Vyjímku tvoří audio a video nahrávky a počítačové programy, porušil-li spotřebitel jejich originální obal. Prodejce má nárok na úhradu nákladů spojených s vrácením zboží. Pro vrácení ceny je nutné dodržení následujících podmínek:
- Budeme písemnou formou informováni o Vašem požadavku na vrácení zboží.
- Vrácené zboží musí být nepoškozené a kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu, daňového dokladu atd.). Nebude-li zboží vráceno v původním obalu, nebo bude-li zboží či obal poškozené, má prodejce nárok na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Zboží nelze zaslat na dobírku a jeho doprava probíhá na náklady kupujícího.
Při splnění těchto podmínek Vám peníze vrátíme do 14 pracovních dní od obdržení zboží převodem na Váš účet.


Reklamace a servis zboží
Na veškeré produkty TANITA je poskytována záruka 36 měsíců ode dne prodeje. K reklamaci je vždy nutné předat kompletní výrobek i s příslušenstvím kvůli jeho otestování. Reklamované zboží je nutné zaslat přímo k nám, na adresu Domácí fitness s.r.o., Kubelíkova 679/80, 460 08, Liberec 8. Přiložte stručný popis závady, záruční list a adresu s telefonickým kontaktem na Vás. 

 

Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením a neadekvátním zacházením, jako i na následující případy:

  • záruční list není řádně potvrzen prodejcem
  • výrobek není používán v souladu s pokyny v manuálu
  • vada je zapříčiněna běžným opotřebením nebo dosažením konce životnosti príslušného segmentu
  • při mechanickém poškození výrobku (neadekvátní manipulace, náraz)
  • při neodborném zásahu
  • při výskytu škod vzniklých v důsledku jiného než bezodkladného uplatnění reklamace

Veškeré kontakty na reklamační a servisní oddělení získáte i v horním menu „Kontakty“


Storno objednávky prodávajícím
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává, nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet.

Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

 

 Případné spory mezi naší společností  a Kupujícím - Spotřebitelem lze řešit též mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – Spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené  ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, doporučujeme Kupujícímu - Spotřebiteli, nejdříve kontaktovat přímo nás pro vyřešení nastalé situace.

 


Ochrana osobních údajů

Snažíme se maximálně chránit Vaše osobní údaje před možným zneužitím. Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Domácí fitness s.r.o. shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Veškeré údaje získané od zákazníků budou využívány výhradně pro vnitřní potřebu prodejce a nebudou poskytovány třetím osobám s výjimkou externích dopravců, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.

Tyto obchodní a reklamační podmínky se vztahují na zboží zakoupené v našem internetovém obchodě a jsou vypracovány v souladu se zákonem č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník, č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník a zák. č. 634/1992 Sb., O ochraně spotřebitele, v platném znění. Kupující s ním převzetím zboží od prodávajícího, nebo převzetím od přepravce souhlasí.

 


Provozovatel stránek:

DOMÁCÍ FITNESS s.r.o.
Sídlo firmy : Kubelíkova 679/80, Liberec 8
IČ: 02215993, DIČ: CZ02215993

 

Věříme, že budeme mít příležitost Vás přesvědčit o kvalitě našich služeb a že naše vědomosti a zkušenosti získané během 12 let působení na trhu pomohou i Vám ke spokojenému a bezproblémovému užívání Vašeho sportovního vybavení.