Košík

Vše o nákupu

Jako autorizovaný online obchod s výrobky TANITA pro ČR Vám garantujeme dodávku oficiálně distribuovaných výrobků zn. TANITA do České republiky, včetně kompletní originální dokumentace, podrobného českého návodu a potvrzeného záručního listu. Díky 600 m2 skladových prostor máme 99% zboží skladem k okamžité expedici, zboží od nás tedy obdržíte bez zbytečných prodlev.

 

 Obchodní a přepravní podmínky internetového obchodu Tanita-eshop.cz

 



Dostupnost zboží
Díky vlastním skladovým prostorům o velikosti téměř 600m2 je většina zboží v dostatečném množství k okamžité expedici. U každého zboží je uvedena jeho skladová dostupnost dle následujících kritérií:
1. Skladem – zboží máme v dostatečném množství skladem k okamžité expedici, či osobnímu vyzvednutí
2. Na dotaz – skladem máme posladní kusy, zboží může být i doprodáno, týká se položek, které nám už docházejí a nejsou od výrobce momentálně dostupné. Na konkrétní kusy se můžete informovat mailem, nebo telefonicky
3. Vyprodáno – zboží není aktuálně v ČR dostupné a čeká se na jeho dodávku od výrobce


Snadný nákup bez registrace
S ohledem na co nejjednodušší nákup je v našem internetovém obchodě možný nákup bez registrace. Pokud tedy máte vybráno zboží, stačí kliknout na tlačítko „Do košíku“ a průvodce nákupem Vás ve třech krocích povede krok za krokem k dokončení objednávky. Jednotlivé fáze nákupu:
1. Nákupní košík – přehled vybraného zboží včetně cen, celková cena nákupu, volba požadovaného způsobu dodání a platby za zboží
2. Fakturace a dodání - vyplnění adresy zákazníka, adresy pro doručení zboží (pokud se liší) a kontaktních údajů (telefon, mail)
3. Kontrola objednávky – rekapitulace objednaného zboží a všech údajů pro kontrolu, po jejím potvrzení je objednávka dokončena a Vám se zobrazí zpráva o úspěšném dokončení


Co se stane po objednání
Po úspěšném dokončení objednávky Vám během několika minut přijde na Vámi vyplněný mail zpráva s přehledem objednaného zboží a všemi zadanými údaji (na tuto zprávu neodpovídejte, slouží jen pro Vaši informaci). Hned na začátku zprávy je uvedeno číslo objednávky, které můžete použít v případě jakéhokoli dotazu týkajícího se objednávky, pro její rychlé dohledání. Během několika hodin Vás bude telefonicky kontaktovat pracovník naší expedice, který s Vámi domluví konkrétní způsob a termín dodání zboží a zodpoví Vaše případné dotazy.


Doprava zboží
Doprava po celé ČR je účtována jen u objednávek do 2 000,- Kč a to ve výši 110,- až 146,- Kč dle zvoleného dopravce. Při nákupu nad tuto sumu je už doprava ZDARMA. Dodání probíhá jedním z následujících způsobů (volba je na zákazníkovi), před expedicí zboží jste vždy telefonicky kontaktováni:
1. Zboží je dodáno během 24 hodin přepravní firmou PPL. Jakmile předáme zásilku přepravní firmě je na Váš mail doručena zpráva s číslem balíku a odkazem na www stránku, kde lze fázi doručení balíku k Vám online sledovat. Řidič Vám po předchozí telefonické dohodě doveze zásilku až domů.
2. Dodávka Obchodním balíkem České pošty doručovaném až na adresu zákazníka. V případě, že nejste zastiženi, bude po dobu 7 dnů uložen na poště k vyzvednutí.


Osobní odběr zboží
V případě zájmu lze jakékoli zboží osobně vyzvenout na skladě, kde je 99% položek okamžitě k dispozici. Stačí zboží objednat na našem eshopu či telefonicky a v objednávce zaškrtnout možnost „Osobní odběr zboží“. Obratem Vás bude kontaktovat náš pracovník a domluví detaily převzetí zboží.


Možné způsoby platby
Při objednávce si můžete sami zvolit požadovaný způsob platby, který Vám vyhovuje z následujících možností:
1. Platba v hotovosti při převzetí zboží – zboží uhradíte řidiči, či technikovi, který Vám zboží předává, na základě předloženého dokladu s uvedenou celkovou cenou.

2. Platba převodem – na Vámi uvedený mail přijde spolu s objednávkou proforma faktura, na základě které převedete peníze na náš účet. Po připsání peněz na náš účet budete telefonicky kontaktováni a zboží bude předáno k expedici.

3: Platba kreditní kartou - zboží zaplatíte kreditní kartou přes certifikované platební rozhraní ComGate.
4. Platba na fakturu - pro státní organizace, školy a podobně nabízíme platbu fakturou, při které je Vám dodáno zboží současně s fakturou a jeho úhradu provedete ve stanovené splatnosti.

  • kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

 

 

Nákup na splátky

V internetovém obchodě Tanita-eshop.cz nabízíme zákazníkům preferujícím koupi zboží na splátky možnost využít výhodných splátek připravených pro Vás ve spolupráci s finanční společností Home Credit.  www.homecredit.cz

 

upozormění: 

Společnost Domaci fitness s.r.o. je přímým zprostředkovatelem úvěrů společnosti Home credit, v tomto směru můžeme poskytovat zákazníkům poradenskou činnost s veškerým vysvětlením týkající aktuálních produktů a dalších návazností. Další možností je nákup s formou úhrady "na splátky" společnosti Essox a.s. . V tomto spojení nejsme oprávněni poskytovat jakékoliv doporučení, či jinou poradenskou činnost, dle zákona č.257/2016 Sb.. Zákazník musí tedy sám vyhledat optimální produkt, dle svých potřeb a možností.

 

Výhody nákupu na splátky :

  • již od 1 000 Kč (Homecredit) (max. částka revolvingového úvěru je do částky 100 000 kč, při nákupu nad 100 000 kč, je potřeba (zbylou částku) složit akontaci v hotovosti
  • splátky si nastavíte podle svých potřeb
  • jednoduché a rychlé vyřízení 

Podmínky pro získání úvěru :

  • Svéprávnost
  • Trvalý pobyt v ČR, případně přechodný pobyt v ČR doložený platným dokladem
  • Mám zajištěn pravidelný a trvalý zdroj příjmů
  • Nejsem ve zkušební ani ve výpovědní lhůtě 

 

Pojištění schopnosti splácet

Podpisem smlouvy o poskytnutí úvěru se zavazujete tento úvěr pravidelně splácet. Může se však stát, že Vaše pravidelné příjmy ohrozí nečekaná událost a Vy se dostanete do situace, kdy nebudete moci dodržet své závazky. Pro tyto případy Vám nabízíme výhodné pojištění.

Výhody sjednaného pojištění:

  • jistota v nepříznivých životních situacích,
  • pojištění pro případ ztráty zaměstnání, 
  • bez lékařských prohlídek a speciálních formulářů,
  • až 4 pojistná rizika za jednu cenu,
  • součást měsíční splátky úvěru.

Pojištění si sjednáte společně s žádostí o úvěr. Výše úhrady za pojištění bude zahrnuta v měsíční splátce úvěru.

 

 

homecredit

 

   Home Credit

 

Jak nakoupit na splátky :

  • vložte zboží do košíku
  • zvolte způsob platby "Platba na splátky Home Credit"
  • vyplňte požadované údaje na stránkách HC
  • smlouvu podepište SMSkou
  • a my Vás následně budeme informovovat o dodání zboží

Informace o splátkách s konkrétními příklady najdete na www.homecredit.cz/vop/RU

Instruktážní video na: https://youtu.be/0ODBh2BFCDk

 

 

Potřebné doklady dle způsobu vyzvednutí zboží :

OSOBNÍ ODBĚR

Nákup zboží do 50 000 Kč

  • Platný doklad totožnosti

Nákup zboží nad 50 000 Kč

  • Platný doklad totožnosti 
  • Platný doklad totožnosti partnera a jeho podpis (je-li partner uveden v žádosti o úvěr)

Nákup zboží nad 80 000 Kč

  • Platný doklad totožnosti 
  • Platný doklad totožnosti partnera a jeho podpis (je-li partner uveden v žádosti o úvěr)
  • Doklad prokazující adresu bydliště
  • Doklad pro ověření příjmu


ZASLÁNÍ ZBOŽÍ NA ADRESU

  • Kopie platného dokladu totožnosti 
  • Kopie druhého platného dokladu totožnosti s fotografií (cestovní pas, řidičský průkaz, zbrojní průkaz, průkaz TP, ZTP, ZTP/P)
  • Kopie dokladu potvrzujícího existenci bankovního účtu žadatele (výpis z bankovního účtu nebo smlouva o zřízení bankovního účtu na jméno žadatele) 
  • V případě nákupu zboží nad 80 000 Kč – Kopie: doklad prokazující adresu bydliště a doklad pro ověření příjmu

Kopie všech výše uvedených dokladů vytiskněte a zašlete společně s podepsanou smlouvou (při nákupu zboží nad 50 000 Kč podepsanou také partnerem)


Poskytovateli úvěrů jsou banka BNP Paribas Personal Finance SA, odštěpný závod Česká republika, společnost HomeCredit a.s. se sídlem Nové sady 996/25, 602 00, Brno. Tito prodejci jsou zprostředkovatelem úvěru jako vázaný zprostředkovatel a zastupujeme je na základě smlouvy o spolupráci poskytovatele úvěru. Banka ani prodejce neposkytuje spotřebiteli „radu“ podle pravidel stanovených v § 85 zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru. Touto reklamou nevzniká právní nárok na poskytnutí úvěru.

 

On-line splátky Essox 
  • nákup v minimální výši 2000,-Kč s DPH (max. částka úvěru je do částky 500 000 kč, při nákupu nad 500 000 kč, je potřeba (zbylou částku) uhradit v hotovosti
  • Tuto splátkovou variantu lze využít i pro právnické a fyzické osoby i podnikatele.
  • vložte zboží do košíku
  • zvolte způsob platby "Platba na splátky Essox"
  • vyplňte požadované údaje na stránkách Essox
  • smlouvu podepište online SMSkou nebo vlastnoruční podpis papírové smlouvy - „podpis kurýrem“
    • pro správné podepsání smlouvy pomocí SMS kódů je nutné být majitelem/kou účtu uvedeného v žádosti o úvěr. Při vyplňování budete vyzváni k doložení vlastnictví uvedeného bankovního účtu.
    • při volbě SMS podpisu je potřeba mít k dispozici řidičský průkaz, cestovní pas nebo zbrojní průkaz.
    • pokud nemáte některý z těchto osobních dokladů nebo nejste majitelem/kou bankovního účtu vedeného na Vaše jméno, pak zvolte podpis papírové smlouvy - „podpis kurýrem“.
    • následně žádost odešlete ke zpracování.
  • po odeslání žádosti se Vám zobrazí výsledek žádosti. Stejnou informaci obdržíte i e-mailem.
  • po schválení žádosti dokončíte proces dle instrukcí na obrazovce nebo v emailu.
  • v případě SMS podpisu Vám zašleme 2 SMS kódy. Prvním potvrdíte, že budete smlouvu podepisovat pomocí SMS kódu. Následně si zobrazíte a potvrdíte všechny dokumenty, které jsou označeny „Zobrazit a potvrdit“. Smlouvu o úvěru podepíšete po potvrzení správnosti údajů ve smlouvě pomocí druhého SMS kódu, který si necháte zaslat. Pro úspěšné podepsání smlouvy je třeba zadat celkem dva SMS kódy.
  • při volbě Papírové smlouvy s podpisem přes kurýra si stáhněte smluvní dokumentaci, kterou si pročtěte. Kurýrní společnost Vás bude kontaktovat a domluví si s Vámi termín, kdy za Vámi přijede se smluvní dokumentací. Provede identifikaci, Vy smlouvu podepíšete. Jedno vyhotovení smlouvy Vám ponechá a jedno vyhotovení společně s identifikačním formulářem předá do ESSOXu.
  • po dokončení podpisu smlouvy a doručení poskytovateli úvěru ESSOX s.r.o. dochází k její kontrole. Po úspěšné kontrole ESSOX ihned informuje prodejce, aby Vám expedoval zboží.
  • a my Vás následně budeme informovovat o dodání zboží

U každého produktu najdete splátkovou kalkulačku a na ní si můžete vyzkoušet jednotlivé možnosti splátek a spočítat konkrétní podmínky.
Kalkulačka nabízí pouze splátky do 500 000 kč, při nákupu nad hranici 500 000 kč již kalkulačka počítá s tím, že zbylou platbu uhradí zákazník v hotovosti. 

 

 


Možnost vrácení zboží do 14 dnů

Storno objednávky ze strany kupujícího
Dle zákona č. 89/2012 sb. Občanský zákoník (zejm. §1818 a §1829) máte jako kupující - spotřebitel při nákupu na dálku (eshopem) právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení, bude Vám vrácena kupní cena zboží a nejlevnější cena ze způsobu dodání. Vyjímku tvoří zboží individuálně upravené podle Vašich požadavků, audio a video nahrávky a počítačové programy, porušil-li spotřebitel jejich originální obal. Prodejce má nárok na úhradu nákladů spojených se snížením hodnoty zboží pokud kupující - spotřebitel nakládal se zbožím jinak, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

Pro vrácení ceny je nutné dodržení následujících podmínek:
- Budeme písemnou formou informováni o Vašem požadavku na vrácení zboží. Dokument pro odstoupení od smlouvy si můžete stáhnout zde.
- Vrácené zboží musí být nepoškozené a kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu, daňového dokladu atd.). Nebude-li zboží vráceno v původním obalu či adekvátní náhradě obalu nebo bude-li zboží poškozené, má prodávající nárok na úhradu nákladů spojených se snížením hodnoty zboží. Zboží nelze zaslat zpět prodávajícímu na dobírku a jeho doprava zpět probíhá na náklady kupujícího.
Při splnění těchto podmínek Vám peníze vrátíme do 14 dní od obdržení zboží převodem na Váš účet.


Reklamace a servis zboží
Na veškeré produkty TANITA je poskytována záruka 36 měsíců ode dne prodeje. K reklamaci je vždy nutné předat kompletní výrobek i s příslušenstvím kvůli jeho otestování. Reklamované zboží je nutné zaslat přímo k nám, na adresu Domácí fitness s.r.o., Kubelíkova 679/80, 460 08, Liberec 8. Přiložte stručný popis závady, záruční list a adresu s telefonickým kontaktem na Vás. 
Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet následující den po uplatnění reklamace případně, je-li to z důvodu povahy zboží a typu reklamace nutné pro posouzení závady, den po doručení zboží prodávajícímu nebo smluvnímu servisu. 

Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením a neadekvátním zacházením, jako i na následující případy:

  • záruční list není řádně potvrzen prodejcem
  • výrobek není používán v souladu s pokyny v manuálu
  • vada je zapříčiněna běžným opotřebením nebo dosažením konce životnosti príslušného segmentu
  • při mechanickém poškození výrobku (neadekvátní manipulace, náraz)
  • při neodborném zásahu
  • při výskytu škod vzniklých v důsledku jiného než bezodkladného uplatnění reklamace
  • veškerý software (webové služby, mobilní aplikace a samotný software přístrojů) podléhá Autorskému zákonu a je využíván v rámci licence - vydavatel software se pouze zavazuje formou updatu odstraňovat známé chyby

Veškeré kontakty na reklamační a servisní oddělení získáte i v horním menu „Kontakty“


Storno objednávky prodávajícím
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává, nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet.

Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

 

 Případné spory mezi naší společností  a Kupujícím - Spotřebitelem lze řešit též mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – Spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené  ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, doporučujeme Kupujícímu - Spotřebiteli, nejdříve kontaktovat přímo nás pro vyřešení nastalé situace.

 


Ochrana osobních údajů

Snažíme se maximálně chránit Vaše osobní údaje před možným zneužitím. Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky a v souladu s nařízením GPDR. Více informací získáte v dokumentu Ochrana osobních údajů a v Prohlášení o ochraně a zpracování osobních údajů.

 

Tyto obchodní a reklamační podmínky se vztahují na zboží zakoupené v našem internetovém obchodě a jsou vypracovány v souladu se zákonem č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník, č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník a zák. č. 634/1992 Sb., O ochraně spotřebitele, v platném znění. Kupující s ním převzetím zboží od prodávajícího, nebo převzetím od přepravce souhlasí.

 


Provozovatel stránek:

DOMÁCÍ FITNESS s.r.o.
Sídlo firmy : Kubelíkova 679/80, Liberec 8
IČ: 02215993, DIČ: CZ02215993

 

Věříme, že budeme mít příležitost Vás přesvědčit o kvalitě našich služeb a že naše vědomosti a zkušenosti získané během 12 let působení na trhu pomohou i Vám ke spokojenému a bezproblémovému užívání Vašeho sportovního vybavení.